Covid-19

Der kræves ikke en negativ test for at komme til behandling - men du skal være Covid-symptomfri

Det er fordi vi som sundhedsautoricerede ikke er/har været underlagt tvangslukning, og heller ikke har de samme krav som "almindelig" liberalt erhverv har ved genåbning.

Hygiene

Vi bruger engangspapir på briksen som før, men hvis du behøver et teppe, skal du tage et med.

Briks og andre relevante overflader gøres rent mellem hver patient.

Dørvridere etc gøre rene flere ganger dagligt.

Vi tager ikke hånd. Den kontakt vi har i behandlingssituationen er mindre problematisk: vores hænder er en stor kilde til smittespredning - meget mere end fx vores nakke- eller rygmuskler.

Du skal vaske dine hender inden du går ind i venteværelset. Der står også håndsprit til fri afbenyttelse.

Du skal benytte mundbind i klinikken (hvis det ikke volder dig gener).

Ingen ventetid

For at du ikke skal møde mange andre i klinikken, holder vi ventetiden på et minimum. Vi anmoder derfor om at du ikke kommer for tidlig til din tid uden først at tjekke om vi har mulighed til at tage dig ind før.

Der er ikke noget afbestilingsgebyr ved afbestilling pga Covidsymptomer. Sig til så tidligt som muligt hvis du ikke kan benytte den tid du har booket.

Krav for at kunne modtages i klinikken:

• Patienten skal ikke have symptomer på Covid-19-infektion: såsom feber, hoste, muskelømhed, ondt i halsen, hovedpine eller åndenød.
  • Patienten samtykker til at besøg i klinikken er på eget ansvar.

Pas på jer selv!

Nærbillede af gule tulipaner